Klantenservice

Heb ik garantie op mijn haarwerk?

Ja, u heeft 3 maanden garantie op uw haarwerk mits de onderhoudsvoorschriften zijn aangehouden en 6 maanden garantie op productie- en fabricagefouten.

Klachtenprocedure

Mocht het onverhoopt voorkomen dat u een klacht heeft, dan treft u hieronder de procedure aan om een klacht te melden.

Om de klacht zo snel mogelijk op te lossen, kunt u het beste in eerste instantie bellen met de winkel van aankoop.

Uiteraard kunt u ook schriftelijk of digitaal een klacht indienen. Voor een snelle en correcte afhandeling vragen we om onderstaande gegevens te vermelden:

  • naam van de winkel van aankoop, inclusief aankoopdatum
  • uw naam, adres en woonplaats
  • e-mailadres en telefoonnummer

Verstuur uw klacht naar:
klantenservice@aderanshaircenter.com

Of vul hier het klachtenformulier op onze website in.

U kunt het ook schriftelijk indienen via onderstaand adres:

Aderans Haircenter
t.a.v. Afdeling Klachten
Eglantierbaan 16
2908 LV Capelle aan den IJssel
Nederland

Binnen 5 dagen ontvangt u een inhoudelijke reactie van ons.

Goed om te weten:
Als u als consument vindt dat uw klacht niet naar behoren is behandeld, kunt u contact opnemen met de Geschillencommissie.

Heeft u een klacht?