Klantenservice
Heb ik garantie op mijn haarwerk?
Ja, u heeft 3 maanden garantie op uw haarwerk mits de onderhoudsvoorschriften zijn aangehouden en 6 maanden garantie op productie- en fabricagefouten.
Klachtenprocedure
Mocht het onverhoopt voorkomen dat u een klacht heeft, dan treft u hieronder de procedure aan om een klacht te melden.
Om de klacht zo snel mogelijk op te lossen, kunt u het beste in eerste instantie bellen met de winkel van aankoop.
Uiteraard kunt u ook schriftelijk of digitaal een klacht indienen. Voor een snelle en correcte afhandeling vragen we om onderstaande gegevens te vermelden:
- naam van de winkel van aankoop, inclusief aankoopdatum
- uw naam, adres en woonplaats
- e-mailadres en telefoonnummer
Verstuur uw klacht naar:
klantenservice@aderanshaircenter.com
Of vul hier het klachtenformulier op onze website in.
U kunt het ook schriftelijk indienen via onderstaand adres:
Aderans Haircenter
t.a.v. Afdeling Klachten
Eglantierbaan 16
2908 LV Capelle aan den IJssel
Nederland
Binnen 5 dagen ontvangt u een inhoudelijke reactie van ons.
Goed om te weten:
Als u als consument vindt dat uw klacht niet naar behoren is behandeld, kunt u contact opnemen met de Geschillencommissie.